29 juli 2012

Bebis rum :-)

Igår så målade jag och älsklingen klart det sista av bebisrummet :-) nu är det bara deklarera som ska upp.
men eftersom mogge har jobbvecka så får vi big vänta lite på de :-)
Jag kunde inte hålla mig så vi var och hämtade lite melliz grejer igår :-)
Och gissa om resultatet blev kanon eller ?! Ojaa!!!

Melizza har blivit jätte pratig av sig och de e skit skoj :-). Jag sa typ mamma,pappa och dada igår i en timme så de lät nästan som att hon varpå väg att säga pappa :-D ..

Idag kommer mamma hem från yran, undrar om hon köpt någon present till mig eller melliz ? Hihi..
Fast hon kommer halv 1 inatt så man får hoppas att jag är vaken melliz lär ju inte va de men :-P ..

Denna helg med älsklingen har varit helt underbart mysig och rolig. Jag gruvar faktiskt lite för att han ska jobba igen, men jobba måste man.

Idag så var vi bjudna upp till svärföräldrarna på middag :-D

Hej svejs :-D

Läs Jockeboys blogg och skippa Hanna VIDERsteth drake blogg :-D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar