1 juli 2012

Lyckad?

Hejsan allihopa!
JAG HAR SKAFFA MAGRUTOR XD !




Nu är jag tillbaka till skrivandet.
I helgen så var de Travet och jag skulle ha min "födelsedags"-fest .. De va väl en rolig Vanlig fest. Men endast ett Grattis av Rasmus annars så vare så klart ingen som brydde sig , för de står väl inte på fb ..
Äh shit the same , bara 20 års kalas ell hur? ..
MEEN! ,, Det var grymt otroligt roligt att Della var och hälsa på <3 Det måste göras om . Jag fick en jätte bra sak av henne och melizza fick skit söta kläder av henne :)




Men jag hade iaf otroligt trevlig hos Christine <3 De var roligaste på hela kvällen :D









Sen så var Birgitta (märtas mamma) barnvakt och Melliz hade skött sig utom ordentligt :) Mammas lilla plutt är så lugn å snäll :)

Detta var idag när vi tog våran dagliga promenad :) 



Märta var här en sväng ikv. Känns skönt att snacka ut massa saker med henne ännu en gång ..:P Vi kan verkligen skratta å ha skoj tillsammans..

Imorgon så ska ja väl vara mer med henne <3 ..


Lilla GladSkit <3
Nej nu ska ja gå å kika på film kanske .. 
Ciao Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar