21 juli 2012

Märta

shabba
Denna helg har jag tillbringat med Märta :)
Hon sov över hos mig från fredag till Lördag :)

Fredagen:
Började morgonen klockan halv 7 då jag gick upp kokade kaffe och rostade mackor min min älskling. Sedan gav jag gröt till våran lilla söta knubbis :) runt 9 gick jag och melliz och la oss igen och sov till 10 .
Städade och donade lite . Bla tvättade kläder ! satan va man får tvätta när man får barn ;D , tur jag har mycket kläder till mellsibubb.

Märta kom någon gong mitt i dagen. Vi käkade lite tacos och myste och senare åkte vi till mogge en sväng så han fick  ha Melliz ett tag eftersom vi skulole vara med Alex. Samtidigt tog vi en ragg med Infinity:n ;D ,, Märta och mogge tjata så mkt så de va ju bara te att sätta sig i bilen och dra raggen i de spöklika hoting :P
Alex va en fitta och hörde aldrig av sig..skämt å sido :P .. Så vi åkte och hämtade Melliz runt 9 på kvällen igen :P ..
Vi kollade senare på seanfrika (som va grymt rolig och bra) lite borat aktig fast svensk film.
Märta va inte nattuggla som jag så hon gick å la sig innan mig och inte långt efter gick jag och la mig.

Lördag:
Runt 10 klev vi upp och käkade lite frukost . Mamma jobbade så vi var ensam med MaltePalt och lille leya :)
Vi fick äntligen tag i alex igen och gick till han för att hälsa på :)
Det var skoj:)
Alex lillebror hade födelsedag idag( Grattis till han :) ) Så de var massor av folk och barn där :)


Medans märta passade Melliz (som satt och lekte med Emmie) Så satt jag och Liam och roade oss med nå as coola leksaker haha :P .. Men alex bara makade bil så vi träffade inte han så mycket. Han hade brottom för han skulle iväg och fiska . Nu på kvällen så har jag varit iväg till älsklingens jobb (Time) och satt där å surre om allt från himmel till jord:) Täffade även lite roligt folk där :)
 Imorgon  så åker Malte :( Buhu! ,, men jag hopopas det inte tar så länge innan jag får se han igen :) Tänk att dom här tre veckorna har gått så snabbt :O De e fan otroligt ..
lägger upp lite söta bilder å¨karamelliz :)
Detta var idag:)
 När momma var barnvakt
 Liten melliz
Nä nu så känner jag mig klar för mig så jag kanske skriver nå mer om mitt händelsefulla liv imorgon :) Puss på alla er trogna läsare och en extra blötpuss till dig emma som jag vet är en trogen läsare och väntar på uppdatering av rummet ;D hihi
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar