23 juli 2012

P-spruta

Ikväll blir de RAJTANTAJTAN

För idag så tog jag P-spruta :) . Eller förs om en vecka blir jag 100% säker men sen så kommer Melizza inte få något syskon på iaf 3 månader :)
Som jag sa i några inlägg tidigare så är Melizza allt för mig nu och jag vill ängna all min tid åt bara henne <3

P-sprutan gjorde inte så ont men barnmorskan höll på att "tjata" om att jag va lite för mager . Men det kommer gå till sig efter jag slutat amma. Jag vägde (+alla kläder) 51,9 . Inte för att jag alls e stolt över de men jag hoppas på att få lite kurvor senare , efter amningen. För Kurvor är ju trots allt BRA mycket sexigare. vem fan vill ha en pojkkropp på sin tjej? ;D

mumsfilibabbba!!

Melizza hade besök i förrgår av dockan jag hade när jag va liten :) dom va ungeför lika stor men dockan var smalare ;D .Melizza tyckte de va skojj och surrade på massor men inte fick hon nå svar tillbaka stackarn :( :P



Imorgon så åker malte hem igen. :( det hade blivit ett missförstånd och dom kommer att hämta han imorgon kväll.


Nej nu ska jag åka till mogge och kika på lite film och ni vet vad ;D hohohohohoho
hej svejs

om han orkar dvs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar