25 juli 2012

Planer.

Japp idag så blev de bestämt av mig och Moggis att om det blir fint väder så ska vi åka till...WAIT FOR IT!.. Junsele Djurpark :)
Där jag läste att dom nyligen fått tiillskott. Jag hoppas att man får se dom isf :) Skulle vara så skoj . Hellst med det djur intresset jag har <3

Jag har varit ute och gått med Madde ett slag idag också . Det gick snabbt och var roligt. Så klart hade vi tjejerna med oss :)
 

Jag var ut med leya på en långpromenix med :) Men efter typ 10 m så träffade jag en som har en Nuffe :) Åhååå han va så söt. men jävla sur leya tyckte inte om han lika mycket som jag gjorde :P

En glad melliz idag :)


Morgan ville inte följa med för att han höll på för fulla muggar på med rummet :) (mellizzas rum alltså) Så nu är det nästan KLART! Bara dekalerna som ska upp och lite "småfix" som mogge säger.
Han har varit otroligt duktig och noggrann vad de gäller det där rummet <3  Jag är så stolt över hjärtat mitt. För om jag ska va helt ärlig så har inte jag rört ett finger på rummet utan har fick fria händer :)







 Nej de va ju lite för mig hej svejs grus å grejs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar