25 juli 2012

Roligt...not? =S

jävla tjaffs å fjaske hela tiden .. tragiskt säger jag bara! tur de inte  är på mitt samvete bara .. jag har af inte dubbelmoral ...Ena sekunden äre bra å anndra så är de mitt fel... för de e aldrig ens eget ...

nä nu får det va slut med detta skit! Jag kommer atå på mig denna gång.!

Så förutom det så har jag haft en ok dag. maltes ägare kom halv7 imorse ovh hämtade han så de va lite ledsamt . men jag vet att han får det bra där :)
Sedan var jag och melliz en sväng bort till mogge för att kika hur de gick med rummet :)nu är nästan alla listor uppsatta. men detta lär bli klart idag :) ska bli spännande att se :)

Imorgon har melizza 6 månaders dag så då ska hon få rummet i pressent :) hoppas även på att man kan flytta in spjälsängen snart :)  Bilder kommer upp senare :)

Nej nu ska jag försöka käka lite middag och få den lillabusungen ( som sitter i mitt knä och rycker i allt hon får tag i ) att klara sig själv för 5 min ..

FUCK OFF!*less brud* ...eller ;D? .... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar