12 juli 2012

Underbart!

Igår så hade jag och Älsklingen 10 månader.
Jag överraskade han med Middag hemma hos han men tända ljus och ett kärlekskort :)
Jag hade lagat ren/älgskavsgryta med ris och sallad. Det ar väldigt populärt :) Han ville tillochmed att hans föräldrar skulle få smaka det någon gång så jag får väl göra det igen och bjuda ner dom oxå :)
Sedan blev det efterrätt som blev nogger glass :) Eftersom vi båda älskar glass på passar det inte bättre.

Sedan kom mamma med Melliz så då mös vi tre ner oss i soffan och kolla på nå skoj film/teater :)

Dagen var riktigt lyckad :) <3

Idag så var melliz på ett stålande humör (som alltid) och vi låg och drog oss rätt länge . Tills klockan halv 11 .. Men det tycker jag man kan få göra någon gång ibland.

Japp det var väl typ det jag har att skriva om :) Hur underbart mitt liv är just nu :)

så Ciao Ciao ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar