19 juli 2012

Uppe med tuppen!

God morgon gott folk :)
Ja då var klockan typ 07:00 och jag är uppe =0 . OMG!
Gick upp tillsammans med Mogge och käka frukost och drack kaffe . Så mysigt !
Även Melizza är uppe så hon har fått käka lite gröt och sånt :)

Igår så tog jag ,mamma ,mogge och melliz en kvällspromenad medans mogge skulle stänga macken.
Sen hade leya bajs i rumpan så vi försökte få bort de xD

rätt roligt faktiskt ;D haha 

Sedan hittade jag lite folk i skogen i hoting HAHA! 
Nä men de brann för att en gammkärring hade slängt aska där så de hade börja brinna och då va hotings Heros framme och släckte elden :) Vilka hjältar! ;D


Idag ska de bli väldigt roligt för Märta ska sova över hos mig <3<3<3 Undrar va vi ska tänkas hitta på ? ;D 

Nej nu ska jag gå å ta hand om lillpluttan :)




Hejsvejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar