18 aug. 2012

De nada



Halloj!

Igår så sov jag och Melliz hemma hos mogge. Satt och kikade på stefan och krister på projektorn LOVE IT! medans älsklingen satt upp spegelvägg :)  Som blev jätte fint.
Sedan satt han upp gardiner och en hjärtformad lampa . Han var en riktig energi knippe igår <3 .. Medans han satt upp vissa saker så gick jag och melliz och gungade på gungsnigeln :) Och hon va lite varm så hon fick värsta frisyren xD





Iförrgår så var jag mamma,melliz i skansnäset .Det va så skoj att träffa Rudvall,Håkan,Rosa och anna-märta <3 .. Fast de kanske jag berätta i förra inlägget? :P .. DÅligt minne . Tror jag håller på att bli senil haha

Idga så är de familjedag i rörström så jag ,melliz och mamma kanske ska dit. senare på kvällen så ska vi till christine och grilla MYS att ha sånna nära vänner. Det ända som är lite synd att Mogge ej kan va med och grilla ,men det får man väl ta en annan vecka.


Nästa vecka så ska vi ta vaccernation på melliz och till familjerätten , Ska skriva på några papper. Eftersom Melizzas biologiska vill ha med Melizza att göra så ska vi väl snacka om allt sånt osv.

Guuud så skönt de e med sol och värme ! I LOVE IT !



Mellizza har börja gått i gåstolen riktigt bra. men hon är så lugn och snäll så änså länge springer hon inte hit å dit :)

Momma Busar med melliz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar