28 aug. 2012

Duktiga jag

Hej Hej


Idag tycker jag faktiskt att jag har varit duktig . Jag har städat,rensat inför flytten och lagat pizza :)

Sedan så har jag och Melizza haft en riktig mamma-dotter dag :) Hon har börja lärt sig att krypa baklänges :) Eller lärt å lärt hon gjorde de lite iaf. hihi
Men som mamma bli man stolt vilket som :)
Imorgon så ska jag ringa ett samtal till skolan och se när jag ska börja ta tag i studierna igen. Det blev så iaf. Det får bli ett lite fattigare år , men jag har ju morgan som hjälper mig <3 och mamma.




På tal om pengar så beställde jag kläder idag . Åt mig? NEJ NEJ NEJ .. Melizza så klart . Självklart skulle jag behövt det ,hellst eftersom allt nagellack åkte ur i påsen med mina nya kläder :S .. Men det får bli när jag blivit miljonär ;D¨Vilket jag kommer bli ;D

Idag så har Håkan varit förbi en sväng med :) Det var så trevligt och det märks verkligen att Melizza känner igen han och tycker om han :) Hon var så sprallig så :)

Ja blir kanske en promenad ikväll och vet inte om jag kanske ska på mammaträff imorgon. Det får jag se ,men det skulle ju vara lite kul att träffa lite folk.

På tal om folk. Jag hoppas att om någon har något problem med mig att dom kan komma å säga det till mig isf för hur fan annars ska jag veta om du/ni är sne på mig?! ..

I helgen kommer iaf Märta , så jag ska försöka vara med henne lite. Hon finns ju alltid i vått å tort iaf <3 :)

Nej nu ska ja kik lite på tv,smälta maten,dricka kaffe innan jag fortsätter packa :) Bye bye !



2 kommentarer:

  1. Ja jag tycker vekligen att du behöver träffa lite folk så kom på träffen i morrn nu ;)

    SvaraRadera
  2. såg gott ut me pizzan :D
    du ha haft fullt upp idag då :P
    Syns vi i morron? kram..

    SvaraRadera