19 aug. 2012

Film dax

Japp äntligen va det älsklingens lediga vecka !!

Massor kommer hända denna vecka.
Vaccinera melizza
Familjerätten
Raggarträffen

Och de e bara grejer jag vet sKa hända nu sedan så vet man aldrig vad som dyker upp ;-)

Sedan för övrigt så fick jag nära döden upplevelse idag ..
En bil körde upp på trottoarkanten när jag kom och gick. Måste ha somnat,varit i fylla eller bara ville ha mig död...fan va läskigt de va. Sånna ska fan inte ha körkort!! Om jag hade haft barnvagnen hade jag inte kunnat hoppa undan då hade det nog varit kört för både mig och melliz..

Igår så hände nått inte så skoj heller . En jävla fjortis 40 åring hota morsan och en nära vän till mig på 17 år. Fattar inte va de e med folk när dom är med småfolke och tror dom är en av dom.
Den personen hade tillochmed tagit upp en sop som han skulle slå dom med. DE PERSONERNA ÄR SÅ JÄVLA PATETISKA. Punkt och slut ;-)

Annars så knallar livet på rätt bra och de mesta är frid och fröjd.
Nu är de dax för film nu när Lillsessan sover <3

Natt natt








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar