8 aug. 2012

Hejsan

Imorgon kommer prästen klockan halv 3 och ska surr om dopet. Ska bli skoj å se om hon är sån yrpära som man fått höra :P

Mamma har varit iväg på bingo hon med Janina och dom :) Jag hoppas verkligen att dom vann något. Har inte kunat höra av mig till mamma eftersom jag inte haft nå batteri , men nu hittade jag usbkabeln så nu e d lugna puckar.

Skulle va med märta idag , men det blev som aldrig av . Har gjort en massa saker och tiden flööög iväg :( Jag hoppas verkligen hon kanske kan träffas imorgon iaf .

Jag har varit hos madde imorse och fick lite kladdkaka och kaffe. Sedan så va vi ute och tog en promenad :) När de va sol vill säga.
Sedan har jag hjälpt Mogges mamma att baka tårta :)
sedan har jag gett melizza ett bad och sprutat vatten på Mogge haha :P
hmm.. sedan har jag .. ehm.. fan va lite de lät nu men jag har haft fullt upp idag känns det som .

Blev bjuden på¨middag av älskligen . Det blev pasta och pasta sås :) Det var riktigt gott! jag har verkligen en kock till kille :D

Blev kvar ett tag längre hos mogges föräldrar med. Det är lätt hänt :) Så vi satt å surra lite och Melizza satt och jollra på med Farfar hennes :D

Ja annars har det väl inte hänt så mycket :P

Oroar mig fortfarande inför dopet men det ska nog gå bra .

Nu ska jag ta och få lite sömn iaf .. är lite trött om jag ska vara ärlig :)
Så god natt och sov så gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar