2 aug. 2012

Inget hål

japp då var de dax för ett blogg inlägg till.
Ville berätta byebye tungpiercing som jag haft i 5 år.
Jag börjae få ont under tungan och dagen efter när jag skulle stoppa in staven igen så var det bara ondare. Då tänkte ronja till och jag fyllde ju 20 iår så då måste jag ju betala tandläkaren själv så då tog jag bort den ist.
Jag är ju en sån jävel på att nöta på tandköttet.
Det känns faktiskt bra men lite tomt bara. De första dagarna var svårt att prata eftersom jag är så van den. Så nu  är jag helt naturlig snygg haha :P ..

Måste ju ta och göra tatueringen jag fick av Moggisen med , men jag är inte riktigt säker på vad jag ska hitta på . Någon som har något tips? sen får jag ändå inte tag på tatueraren . så jag kanske borde tänka på att byta kanske?

Melizza och jag har haft en riktig slappar dag idag.
Melizza satt och kolla på telitubbies medans jag gjorde gröt åt henne :)


 har sovit en massa men jag tror jag ska ut och gå en sväng senare runt 00:00 kanske ? .. jag får se. tycker om å gå när ingen är ute och det är helt tyst.

Tänkte åka till urkult imorn men de blev inge. har knappt någe perninga och det är både dop veckan som kommer och sen ska jag ju in med leya till vetrinären :( och de är ju ändå 420 kr.

Idag var jag ,melliz och mamma iaf iväg till dorotea och hälsade på Hillan . Guuuud så go han är edwin:P .. börjar snart gå med :) Tuvärr fick jag inte hans SKIT SÖTA leende på bild men :P
Dom har börja på att byggt en altan som va skit stor och fin :)
Ska bli spännande att sitta där å dricka kaffe sen ;D






Har inte träffat min älskling idag heller , så jag måste passa på att träffa han imorgon för dagen efter ska han på sin brorsdotters dop å sånt så då kanske han har fullt upp ...

Sov hos han igår så jag låg och kolla på pretty woman, vilket är en riktigt fin klassiker :) Sen var de så mysigt att ha älsklingarna på varsin sida :) ..


Igår så träffade jag mickis oxå de va jätte skoj å se henne å hennes lill trollunge :)

 Nej nu innan jag slutar så lägger ja upp lite söta och fina och roliga bilder på mitt Lillhjärta :)
G'natt
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar