19 aug. 2012

KUL!

Igår så var jag och mamma iväg till christine :) Vi grillade och tog det allmänt lungt och skönt :)






Det var jätte gott med grillad kyckling! :D
Sedan så åkte mamma och några till dansen i rörström medans jag stannade och umgicks med Christine och Jocke :)
Sedan efter älsklingen slutat så kom han och hämtade mig. Sedan så hämtade han Melizza som var hos Farmor och Farfar :) Det hade gått så bra så att vara barnvakt åt våran lilla ängel :)









Sedan när vi kom hem så byggde jag ihop ett skötbord som Älsklingen köpt medans han dusha. Sedan hjälpte han till lite .

Imorse mendans Melliz låg och sov så byggde jag ihop två sängbord . SOm passade KANON!

Tänkte även lägga upp lite kort på Mitt och Mogges hem :) Eftersom alla kanske inte sett de och de kan ju va lite skoj att få en rundtur via blogg ;D

Melizzas rum: än så länge så har inte mario kommit upp men de kommer :D
 Gardiner har iaf kommit upp :D
 Mogges och mitt sovrum :D MYYS!
 Efter 5 år så har äntligen något kommit upp på väggarna ;D ,, de krävdes en riktig tjej för att de skulle bli nå! ;D haha

 Tv:n i sovrummet :D
 Bar
 Spegelväggen som Mogge va jätte duktig på att sätta upp :D

Kan inte förstå hur mkt Melizza käkar :) Men de e ju kanon men nu är klockan 4 och hon har redan käkat 5 ggr.

1. Gröt
2.Välling
3. Lunch
4. Efterrätt och majskrokar
5.Välling .

sedan sov hon en snabbis och nu är hon uppe och härjar igen :)


Nu ska jag gå och härja med min lilla skatt
Hej då !

1 kommentar:

  1. va duktig du ha varit Ronja :) men dålig humor som ja ha så måste ja fråga om mogge verkligen köpte skötbordet medans han duscha? hahaha ;)
    va fint ni får de :)

    SvaraRadera