6 aug. 2012

Längesen sen sist

Ja nu var de ett tag sedan jag har skrivit. Men jag har som fullt upp med dop och allt. De e ju ändå 50 Pers att fixa för. ;-)
Men tro inte att jag har bjudit alla ! Nope de e från både mitt och mogges håll och sen blev de en liten grej på slutet som hände så de blev fler än beräknat.

Men det spelar ingen roll hur många Eller vilka som kommer så är det fortfarande bara mellizens dag <3

Jag har sovit hos mogge rätt mycket på senaste tiden och börja flytta In lite krafs av mina grejer.
Och jag tror de kommer bli riktigt bra eftersom jag och mogge har rätt likadan stil :-)

Jag har varit ute och gått med Madde och igår fick hon kaffe och husesyn:-) hon tyckte de va väldigt fint här :-) och Liam tyckte att super Mario märkerna var grymma !! Och han hade verkligen sten koll på alla figurer :-D

Idag var jag och mogge upp till hans föräldrar och käka lite lunch och fika:-D
Jag och mogges pappa mobbade mogge litegrann så jag skrattade mycket :-D vet att jag har sagt de förr men de tåls att höra igen! Dom e hur kul som hellst och är så snälla och goa framförallt emot melliz :-D
Sedan vet jag att de tycker om mig med:-D vilket känns fantastiskt eftersom jag ÄR väldigt familjär och tycker familjen är viktigtaste och de bästa man har i livet.

Imorgon blir de ström till vet. Med leya. Håller tummarna att de går bra<3

Lägger upp lite bilder från veckan :-)

Nu ska jag mysa och kolla på film med hjärtat :-D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar