16 aug. 2012

Mysdag.

idag har vi varit i skansnäset. Det var så mysigt och blev kanon väder :)
Vi fick pizza hos morfar Håkan och han delade en plåt på 6 bitar och jag käkade 2½ bit :) alltså dom va inte små. sedan kände jag nu att jag lätt kunde fått i mig en bit till. Man äter verkligen mycket när man ammar kan jag säga. MEN ändå så går jag bara ner å ner å ner i vikt. Så förutom att jag ser ut som ett benrangel så är detta de perfekta livet att äta å äta å inte gå upp i vikt. haha!

Sedan fixade vi bilen och fyllde på olja. De var behövligt ! :D

Så efter en helt underbar dag i skansnäset så är vi hemma. Hemma bra men SKANSNÄSET bäst! Älskar att vara där . Sedan kom vi fram till att när Melizza blir 1 så ska hon följa traditionerna och vara med Håkan och köra skoter,grilla,köra gräsklippare, köra /åka traktor osv osv. Kanske inte När hon blir 1 men så småningom :D

Nej Skansnäset är en Underbar plats ! önskar man hade sommar stuga där eller vinterstuga :) de skulle vara perfekt

vi åkte även till Rosa :D och där träffade vi oxå anna-märta som vi fick halsdukar av:D Bra inför vintern.







hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar