20 aug. 2012

Nerverna e på G

Ja imorgon blir de ström och familjerätten . Jag vet att det är ingen fara men jag är fortfarande nervös. Men det kanske inte är så konstigt när det är de käraste man har som de handlar om .

Idag fick Melizza sova hemma hos pappa. Det är 4 natten jag sover utan mitt lilla hjärta på nästan 7 månader . Det känns hur tomt som hellst :( . Men jag vet att hon sover och har det bra hos sin pappa <3 :)
Men jag kan ju inte annat än säga att jag saknar min lilla söööta,underbara knallhatt iallafall <3

























Idag så klistrade jag och älsklingen på lite mario prylar på hennes nattbord :) det blir jätte fint enligt mig :) och jag tror Mogge tycker så med.



Nu väntar man fortfarande bara på dekalerna som ska upp på väggen. Är så spännande för att se hur det ser ut :P ..

Nej nu är det sov dax för lilla nerviga mig :P .. Tur jag har mamma som stöttning <3 Tack käraste Mor . Och sedan vet jag ju att jag har ju både vänner och Morgan som stöttar med :) Men tack Mamma för stöttningen ikv/inatt.

God natt :)

1 kommentar:

  1. Ja upp me dom på väggen nu så jag får se :) Hoppas allt gick bra för dig/er i dag.

    SvaraRadera