26 aug. 2012

Raggarträff

Igår så var det raggarträff. Jag ,mamma ,Melizza och Della gick ner dit i början av dagen . Härligt väder och solsken i ansiktet , jäklar anamma vilken tur dom hade med vädret :P
Moggisen var och stekte hamburgare så han var där redan när vi kom ner . Han hade även ställt ut sin bil :)

Jag fick prata i komradio =D hihi vilket var skoj eftersom jag pratade med munnen stängd .Träffade även Morgans mamma där , Mikaela och Nelly ,, ja en massa folk så kik på bilar vart inte så mycket av men lite iaf ;D.
Sedan spelade en kompis bror där (ikke sa Nicke) så dom var helt okej faktiskt . De va drill tjejer där och sedan så fick man slå sönder en bil.

Runt 3-4 så åkte jag och lämnade av Melizza till hennes farmor och farfar :) Dom skulle få vara barnvakt eftersom jag och älsklingen för en gång skulld skulle gå ut på rockkvällen :) och det på folketshus som Janina och Nathalie hade anordnat :)
Sedan när jag hade lämnat melizza, gjort mig i ordning så åkte jag ner ännu en gång till raggarträffen :) Där försökte jag få tag i mogge,men eftersom jag inte hittade han så frågade jag lite folk som anordnat raggarträffen om dom visste vart han va och vips så ropade alla i komradion " Har någon sett moggemys,moggisponken osv osv ronja söker han "  HAHA! så skoj ;D ,, Men det är inte de ända som hände .

Min duktiga älskling vann ett pris för bästa stylade bil :) och när dom ropade upp han hade dom sagt " Detta pris går till en lokalkändis som kallas för Moggemys" typ ungefär nå sånt sa dom xD haha .. ja jag har verkligen gett min lilla Moggismys ett smeknamn som verkar hålla i sig haha :P
Men oj så skoj det var att han fick pris :D ..
Så sedan så fick jag åka med när han skulle köra där ifrån , då kan jag säga att jag var en riktig STOLT flickvän ;D ,,

Sedan blev det lite stress eftersom man skulle fixa ljud och sånt till folkan , men allt det ordnade sig tackvare goda vänner och familj <3

Det var en skiiit rolig kväll med jätte roligt folk! :D Ingen som va på snefylla ell nå . Utan de va skit skoj! ,, härligt att få umgås med vänner och ha en rolig kväll. Det var nog  PARTY OF THE YEAR 2012 .
Tuvärr kan jag inte lägga upp nå bilder eftersom min mobil är död:P Men jag hoppas ni njuter iaf av att läsa ;D

Idag så hämtade jag och Älsklingen vårat lilla hjärta runt 11-12
Det hade gått rätt så bra , men som sagt Melizza är en bestämd tjej som vet va hon vill :D

Ja sedan så är de väl inte så mycket mer . Morgan börja jobba imorgon igen så då får jag heeela sängen för mig själv på morgonen ,, eller jag får mysa med en liten tjej :D hihi

Good night slepp tight and don't let the bed bugs bite ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar