8 aug. 2012

Tatuering?






Hejsan alla läsare :)

Idag så har jag inte hunnit med så jätte mycket. Men de kan ju vara skönt det med ibland. Har bara städa lite och frysit som fan. Jag går runt å fryser å fryser, jävla skit :P
Fast jag har typ 1 ton kläder på mig så fryser jag . Jävla mager as jag är.

Pratade lite på en av mammagrupperna på fb om att kanske träffas i parken idag och fika och surra lite men det blev aldrig av :P .Regn igen.. Men men inget att deppa över de får bli någon annan dag :)

Igår så sov jag hemma hos mogge :) Melizza har fått någon period när hon verkligen inte vill sova. Lite jobbigt men de e bara å bita ihop :) sån tur är så är jag inte så kvällstrött. Istället busade jag med henne så hon garva som en toook! hon fick till och med tårar i ögonen för hon skratta så mycket . och de va inte ett dugg mindre ifrån mig. Jag ska höra med älsklingen se om jag kan få låna videon han filma :P Det var så kul!.
Igår så var melizza jätte rolig hon har börja försöka säga mamma och pappa :) det är rätt så skoj :)


Igår så var jag med Leya till vetrinären . Hon har cancer i juvret men dom trodde de inte va några elakartade eftersom hon irriteras inte av dom. Så hon kan leva i flera år till :D Gud vilken lättnad de kändes att höra <3 . Sedan så berömde hon mig eftersom Leya har en OTROLIGT fin tandvård för att vara seniorhund . och allt annat med för den delen :) Känns bra för då vet man att man kan verkligen ta hand om henne <3 .
Hon är ju trotsallt så himla pigg och glad så de lär nog bli några fina år till med henne :)
Sedan vet man aldrig om hon kanske ska få en kompis senare ;D

Pratade med Janina igår med <3 skönt att hon äntligen har kommit hem till hoting <3 Hon är en underbar tjej <3 Så jag bjöd hem janina,jimmy och malvina hem till (oss) mogge :) så vi får se vilken dag de blir :)

Tänk att det snart blir vårat hem :) Det känns så häftigt. Det är ett underbart fint hus och hemtrevligt <3 :)
och de blir bara vårat <3 hihi

här är vårat sovrum <3


Märta kommer till hoting idag med så kanske ska vara med henne lite ikväll. om jag inte är så trött. som sagt har det inte blivit så mkt sömn pga melizzas "sovproblem",dopet och lite andra personliga problem . Men hoppas att jag orkar :P . brukar ju kvickna till på kvällarna så :)

Sedan sist men inte minst så fick jag ju en tatuering av mogge . men jag funderar på vad jag ska göra jag funderar på någon av denna eller ett porträtt.




har ju som redan denna :P som jag skissat ^^


eller kanske my little ponny :P dom e ju söt :P


aja jag får se hur de blir men om ni har nå tips så säg gärna :D

Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar