22 aug. 2012

Tufft ju!

Idag så vaknade vi runt 10 :-) skönt och sova ut :-)
Efter lite morgon kaffe så knatade jag ,Morgan och melizza ner till hc för vaccination .

Det gick otroligt bra och lilla gumman gnällde knappt :-P

Sedan när vi kon hem så slog vi på en film. Battleship som va hur grym som hellst. Men Morgan hann inte se mkt av den. Utan han skulle iväg och hjälpa Richard med car meeting i Hoting :-)

Och så klart glömde han mobilen hemma som ringt å ringt så jag har aggera telefonsvarare åt han haha... Tror jag borde börja jobba som de :-P

Sedan kom Morgans pappa Gunnar ner och klippte gräset och eftersom han va så snäll bjöd jag in han på en kopp kaffe :-) så vi hade en trevlig pratstund medans jag mata melizza lite lunch :-)

Japp så har min dag sett ut hittills :-)

Igår färgade jag håret och jag blev riktigt nöjd ! :-)men de får.ni se mer av sedan

Hej då




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar