29 sep. 2012

Dagens bajs

Hejsan hoppsan!
Idag har det hänt grejer! :) ..eller kanske inte ,, men lite iaf.

Idag har jag köpt en vinterjacka till mig själv eftersom jag haft min i typ 4 år :P så då va de dax :P
En grå/orange Everest Jacka . Skit snygg , och 200 kr va e d liksom?? :P

Så när Emma hade varit förbi och lämna den å surra lite så tog jag och Melliz en promenad bort till Moggis ponken .

Sedan så somnade Mellizen på vägen hem så när vi kom hem var hon pigg som tusan så jag försökte få i henne middag men hon hade allt för mycket sprallighet i kroppen så hon käka bara lite och sedan fick hon välling.
Hon har verkligen varit på G hela dagen idag . Dragit i kablar,öppnat och stängt frysen,skrattat åt mig så fort jag säger AJAJ för att hon ska kanske få någon fattning om att man får inte göra så men de e i princip omöjligt ;D Sedan så kan jag erkänna att även jag skratta :P










Just nu håller hon på att dra ut alla dvd,xboxspel,wiispel,ps spel och egentligen ALLT som finns i hyllan . Som jag precis ställde upp :P Aja hon tycker ju de e så skoj så hon får vara lite äventyrlig idag :P




MEN ,, vi har lega och myst i soffan lite och kika på tv och prata med mamma <3
Jag saknar mamma <3<3 Men på onsdag då jäklar så åker jag till stan med Melliz och lämna älsklingen hemma med Leya ;D ,, Han e så go min lilla Moggisbubbe.

Sedan så ska de bli spännande å testa mössan mamma köpt åt Melliz :D


Nej nu ska jag gå å plocka ihop lite ....igen ...

Ciao CIao :)

1 kommentar:

  1. Hahahaha hur mycket ajajar du när hon håller för öronen;-) det där är mommas piga det. Världens sötaste unge<3 saknar er puss mamma

    SvaraRadera