20 sep. 2012

Dålig rubrik

Hejsan !

I måndags så var jag,mamma,mogge och Melizza i östersund!
Melizza skulle på efterkontroll av njurarna och det gick så bra så.. Docktorn var verkligen kanon! Melizza fick låna hans stetoskop med :) Som var otroligt rolig att bita på :)

Sedan så knallade vi runt i stan ,träffade bla Majlis (hon som Melizza fått alla MODO kläder av bla) och sedan träffade vi Jessica med tjockmagan ;D Guud så mysigt det var att klämma på den. Känna sparkar osv. Man blir jääääkligt sugen MEN denna gång ska jag göra klart skolan innan ;D ,, Har ju trots allt inte så mycket kvar. Men sen så ska jag leka frögurka med Mogge haha !
Vi var på massa matbutiker ,rösta ,elgiganten och sånt. och jag köpte en pool åt melizza för 70 kr :O Sedan var polen så stor så när vi kom hem och jag packade ur den så skakade mogge på huvudet. För den var 2,45 m lång 1,75 bred och 56 cm hög haha!

Sedan lämnade vi av mamma där hon skulle bo i veckan eftersom hon ska jobba på Infektion i stan . Det är nog spännande :)
Som det lät på henne så gick allt kanon bra och det var mycket intressant :)
Lycka är när man kan känna lycka till andra :)

I tisdags så hände inte så pass mycket. Vi var upp till Morgans föräldrar och käkade middag :) Det var riktigt gott , köttbullar,potatis och sås MUMS! ,,,Träffade även Melizzas sin kusin med :) Hon blev så glad och "juckade" fram å tillbaka och log som en sol.  haha , hon är för go den lilla skitungen :)
Även hon verkade bli glad och kröp runt runt runt mig och melizza :)

Fick även fotografier på Melizza 100st! ;D det var verkligen jätte skoj att kolla igenom dom . Nu ska de bara köpas ett fint fotoalbum så man kan sätta in dom :)

I onsdags så gjorde Mogge go mat ! MUMS ... Stuvade makaronen :) Han är verkligen en liten kock där inne någonstans ;D ,,Jag skulle göra en kladdkaka men tror ni det gick bra? NOPE .. medans vi satt å åt så kom putte över och hämtade bilen och vips så glömde jag bort den  och sedan påminnde mogge mig att jag hade kladdkaka i ugnen. Den blev som nå knäckebröd haha ! .. Tur mogge  hade handla lite go fika å grejer haha ..
 Sedan spelade vi(efter melizza somnat) Lite supermario Bros! Shit va skoj det var . jag har suttit som klistrad varje gång Melizza soven lunch eller middag eller för natten.
Fick även reda på att Moggisen har förbestält ett wii you ! som julklapp åt oss båda :) <3
Han är för gullig <3

Idag så har jag försökt städa lite men det gick inte eftersom jag tror lilla gumman håller på att bli sjuk. Hon är VÄLDIGT grinig ,snorig och lite hosta . Men nu har hon ju varit frsk så länge så det var väl dax.

Imorgon ska jag in till strömsund till studievägledaren och höra om när jag kan starta skolan igen :) jag är riktigt nervös MEN jag tror det kommer gå bra . trots allt så är jag ju bäst ;D haha


Nej de va väl lite om vad som hänt i veckan

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar