27 sep. 2012

Detta blir mitt 200 inlägg :)
Tänkt att jag skrivit så mycket ?!
Just nu sitter jag hemma, har ont i halsen ,dricker honungs te och är allmänt slö .
Funderar på att kika på någon film när Melliz vill ta en tupplur :P

Vet inte om jag kan åka till stan när jag mår så här :( fy tusan va tråkigt . Men men jag får roa mig hemma hos mogge isf .. Får se hur jag känner ikv. Annars funderar jag på att åka till mammsen nästa helg.

Idag så ska jag väl mest försöka ta de lungt . Men de e svårt ;D haha ..
Hoppas ni alla mår bra iaf :) Kramar!

Lägger upp lite bilder och videos ni kan unna er med :)

Melliz badar med pappa :)
 Melliz leker med Timmie
 Melliz fina vinterjacka ;D Tuffing


 Hej då från finaste barnet från dom här trakterna ;D



och Hej då från snyggaste Bloggaren ;D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar