11 sep. 2012

Orolig!

Hejsan :)
Idag så har jag och älsklingen årsdag. Men eftersom han jobbade så hade vi ju firat årsdagen förra veckan. För övrigt så har jag haft en skit dag .
Jävla försäkringskassan ska ha 4000 kr av mig ev ,Melizza ska in till Barn och ungdom på måndag och sedan så är de flytt för fulla muggar. Men det sista är ju rätt så skoj.

Vi var idag och kollade på mammaslägenhet. Jätte mysig enligt mitt tycke :) Hon kommer få så fint. Jag ÄLSKAR att inreda och dekorera. vilket inte kommer bli så mycket när jag flyttar in till mogge. Han har ju liksom redan ett beboligt hem. Men sån tur är så har mamma lovat mig att jag ska få hjälpa henne och inreda eftersom hon själv är inte så mycket för sånt "tjaffs" ;D haha .

Igår så hade vi sån rolig dag :) Först så var Eddy och hans tjej förbi en sväng. sedan så kom janina och bjöd på gosaker och sedan åkte jag till mogge och kolla på Xfactor. När jag kom hem så var Eddy och hans tjej här . så vi satt till ca klockan 00:00 och höll på att DÖ av skratt ^^. Jäklar va hon va trevlig! Han har verkligen fått tag på en toppen tjej kan man verkligen säga. Men det förtjänar han med :)

Jag och Melliz var ute och gick redan klockan 10 idag :) så då tog vi en prommis till Mogge :) och var där ca en timme :)

Ska sova hos han inatt och sedan får jag se om jag kanske ska på mammaträff imorgon. Jag skulle ju ha mamma träff någondag hos Mogge med men eftersom allt strula till sig osv så orkade jag inte ha denna vecka.

Sedan så ska jag väl ev snart börja plugga igen så jag kan få ut Ckortet någon gång!.. Jäklar bajs va de e mkt å tänka på . Men som alltid så kommer Melizza ALLTID först resten får fan vänta ! Om hon mår bra så mår jag Underbart bra :) .

Jag börja sluta med att köpa barnmatsburkar med. De blir ju dyrt som fan när hon äter MINSt två burkar per dag och sen finns de ju inga större barnmatsburkar så då har jag fårr gjort egen mat till henne. Men hon klagar inte ;D Mammas mat är bäst ;D haha -.
Idag så tog jag å va så gullig att jag gjorde kyckling"gryta" typ och ris till mig och mamma och köttbullar ,rotmos och grönsaker till Melliz. SOM hon mumsade och åt :) Men det blev lite över så det ska hon få imorgon till lunch :)

Min kycklinggryta blev kanon god faktist . Blev rätt så okej nöjd iaf. Men de va ju inte som Mogges pasta :) Den var ju godast! OMG! ..

Nej nu har jag annat för mig .

// Stressad,nervös men LYCKLIG Ronja :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar