26 sep. 2012

Underbar dag!

Eller kanske inte.
FIck så svinigt ont i vänster sida av magen igår och blev lite orolig eftersom jag kände mig svimfärdig,illamående och jag hade Melliz hemma själv så jag vill ju absolut inte svimma av då precis.
Åkte iaf ner till HC och där konstatera dom att om jag inte fick feber så är det säkert bara en sträckning( hoppas på de)

Sedan har det varit rätt okej idag tills typ klockan två . Då när jag ställde mig för att laga lite mat tills Darling kommer hem (köttsoppa å klimp) så blev jag as illamående igen och kändes som att nu jävlar kommer jag få spy sjuka.
Gick och "vila " ett tag med melliz eller jag försökte busa med den lilla skrollan eftersom hon va inte lika trött som jag så vi låg väl i sängen och jag lekte med hennes nalle med henne :) Hon skrattade vilt så de fick mig på lite bättre humör.

Sedan kom Moggisen hem och jag tog feber. och JAPP där va den , inte mycket men lite. Jag HOPPAS VERKLIGEN inte på att jag blir sjuk ! Jag har hur mkt som hellst att göra. ta hand om Melizza,packa, Leya( vår hund) städa,tvätta ja allt ! Får lite panik faktist , jag kan inte bli sjuk nu .

Och jag som hade tänkt att åka till ÖSD nu på fre/tor men jag får se hur det blir med de. Lär ju inte bli imorgon iaf . Hoppas att febern inte kommer tillbaka iaf.

För övrig så har min dag varit helt okej :) Jag har varit och fikar med Helena :) Melizza fick leka lite med Timmie :) Hon Hade så skoj så :P Photo: Kimmie och Melizza leker på fiket ;)
Det var väldigt trevligt. Sedan hade jag ju förvänta mig besök idag med eller besöka Janina och att märta och hennes vän Marina skulle komma förbi .Men jag får väl ta de en annan dag :)

Idag så var det 5 år sedan min momma frös ihjäl . Jag skulle varit upp till platsen men med tanke på omständigheterna så gick de inte .  Jag får göra det en annan dag <3

Vila i Frid min Älskade Momma <3

Denna skrev mamma

Denna skrev jag <3 Jag är ingen diktare men jag ville göra det lite jämtlänskt.


Ja det var väl ett litet tragiskt slut på denna blogg så jag ska skriva lite om Min DunderUnderbara MoggisMys


Jag minns tillbaka på det underbart söta mailen du skickade till mig , om att du tyckte jag var skillad på GH ;D Vet nu att det bara va en raggningsreplik som tydligen funkade på mig ;D 

Jag minns våran första promenad. Jag var så skakis och så rädd att de skulle bli pinsamtystan, men det kunde de ju omöjligt bli när jag babbla på för mina nerver var inte i schack

Jag minns tillbaka när vi stod vid min Röda Audi 80 och du kysste mig hej då när jag åkte hem . jag kom ihåg hur jag log hela vägen hem och hade gatulyserna i mitt ansikte som svishade förbi.

Jag kom ihåg att vi smsade som nå toook och att de flesta vi träffade på visste va som stog på men vi bara log emot och och satt som klistrade i våra mobilen när vi inte var nära varandra. 

Jag minns våran första kyss ( nog för att du hade alla killarna som var på festen saliv på ditt ansikte) När hela rummet hejjade på och sa att vi skulle kyssas. Då du gav mig en riktig sån här blötkyss . Inte för att jag klagar <3 Det var ju trots allt ett av de magiska tillfällena du har gett mig.  Man kan säga att YOU ROCK MY WORLD!

Jag minns när jag sa att jag Älskade dig för första gången och jag var så nervös att jag inte skulle höra det tillbaka men det tog inte länge innan jag fick höra att du älskade mig med :) Mitt hjärta slog volter då tror jag ;D

Och  Nu sitter vi här med en otroligt söt dotter,ett underbart hem och våran kärlek som inget kan komma emellan <3 

Jag Älskar dig så Morgan .




Så med dom orden tackar jag för mig och säger God natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar